Wednesday, July 27, 2011

ඔබ පෙරදා ආදරේන්.............


අහසේ තරු කැන් ඉහිලා දුකකින් වගේ
අඳුරේ හෑඬුවා රහසේ
තනිකම ඉහිලුම් නොදේ
ගිලුනා හද මා අඳුරේ

ඔබ පෙරදා ආදරේන්
මා ලගින් උන් හැටී
එහි සැමරුම් රූපමයි ජීවිතේ

මතකද හැන්දෑවේ අපි දෙන්නා
මන්දාරම් අඳුරේ
දවසක් දා මල් වැස්සේ තෙමුනා //

තනිකම් දැනුනත් හිතට මතකය නැහැ නික්මිලා ...
මනරම් හෑඟුම් දහස සොඳුරේ ඔබමයි සැමදා .....

ඔබ පෙරදා ආදරේන් මා ලගින් උන් හැටී
එහි සැමරුම් රූපමයි ජීවිතේ

මතකද හැන්දෑවේ අපි දෙන්නා
මන්දාරම් අඳුරේ
දවසක් දා මල් වැස්සේ තෙමුනා

සුසුමේ වෙලී උණුසුම් වෙවී වස්සානයේ අප ළං වූ හැටී ...
හිරිමල් හිතේ හීනයක් වගේ හීනයක්ද ගීතයක්ද මේ ජීවිතේ.....

ඔබ පෙරදා ආදරේන් මා ලගින් උන් හැටී
එහි සැමරුම් රූපමයි ජීවිතේ

මතකද හැන්දෑවේ අපි දෙන්නා
මන්දාරම් අඳුරේ
දවසක් දා මල් වැස්සේ තෙමුනා //

මේ සිංදුව ඇහුන දවසේ ඉදලා අද වෙනකම් අහනවා. හිතන්න එපා ලියන්න දෙයක් නැතුව මේවා ලියනවා කියලා. මේ දවස් වල හොදටම වැඩ. ලියන්න තරම් නිදහසක්, හිතට නිදහසක් නෑ. වල්මත් වෙලා වගේ වැඩ කරගෙන ගිහින් හැරිලා බලද්දී මම නිකන් තනි වෙලා වගේ හැගීමකුත් හිතට ආවම නොවෙයි.

හිතට දැනුන තනිකමක් නිසා මේ ගීතා හිත ගියාමත් නොවෙයි, පුදුම තේරුමක් තියෙනවා කියලා හැගෙනවා. අනික අපේ ජීවිතයට කොච්චරවත් ගීත සමීපද ?. වෙලාවකට අපටම කීවා කියලත් දැනෙනවා.

මෙහෙම කිව්වා කියලා මම ගැන වැරදියට හිතන්න එපා හොදේ. මම මේකට ආස නිසයි ලීවේ. ඉක්මනිනම මම ඔයාලට ඉස්සර වගේම අලුත්ම ලිපි ලියන්න බලපොරොත්තු වෙනවා. ගොඩාක්ම Linux සහ cisco ගැන. එහෙනම් ඕන් මම ගියා.

සිංදුව ඕනනම් මෙතනින් ගන්න. හැබයි ඉතින් මේක අහපු නැති කෙනෙක් නෑ. මෙතනින් ගන්න

No comments:

Post a Comment

මම කැමතියි ඔයලගේ අදහස් දැන ගන්න. ඔයාලට හිතෙන දෙයක් ලියන්න. මොකද ඒ දේවල් මට වටිනවා.
singlish වලින් ටයිප් කරන්න යුනිකෝඩ් එසැණින් පරිවර්තකය පාවිචිචි කරන්න.